JIPPIE!


Idag, kära vänner, monterades de sista elementen och alla rör var färdigkopplade! Så nu....

V Ä R M E !

Imorgon kväll kan vi nog pyssla i huset utan att det blir moln i luften vid utandning =)
Den mesta elen är klar nu, så det är dags att förbereda golvet för gjutning. När det är gjort har jag en vision om att resten av projektet kommer flyta på ganska snabbt och ja, jag har faktiskt gjort det förbjudna i renoveringssammanhang.
Jag har just nu inte ett pågående projket, inte heller två utan hela FYRA stycken. Men jag lovar att de kommer slutföras så fint så fint, jag vill inte ha en arg snickare efter mig...


Inatt är jag på jobbet och jag är så glad över dagens framsteg så jag ska fira med att lyssna igenom kents nya album "röd" och dricka coca cola.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0