tråkdag


Ja, idag har jag minsann inte gjort mycket mer än suttit vid datorn och böckerna.. insändningsuppgifter tar jämt så mycket längre tid än vad jag räknar med från början och trots en heldags slit så lär en betydande del av nattens timmar bli sömnlösa.

Jag har av uppenbara skäl inte hunnit med något hus idag, mer än en snabb-check då pappa och O rev ner källartrappan och vi snabbt gick igenom veckans uppgifter. På torsdag gjuter vi igen det gamla trapphålet!
O var och hämtade det nya fönstret idag med, som ska ersätta det befintliga lilla, det kommer bli så bra med dagsljus i nya köket!

Förövrigt är jag väldigt sugen på att dra igång sovrummet nu, har en idé kring tapetseringen som jag hoppas O nappar på =) men var sak har sin tid... ?


Kommentarer
Postat av: cro

oj, vad aktiv du är ändå! ha de bra, peace

2009-10-13 @ 01:23:36
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0