Vad har jag för mig?


Som ni märker är jag inne i en hus-uppdateringsperiod, mycket bilder blir det.. Faktiskt är det så att livet i övrigt rullar på sakta men säkert. Varje dag kommer köket ett steg närmare klart och det känns så skönt!

Helgen som var tillbringades på Fredensborgs Herrgård samt i Pelarne kyrka, det var nämligen dags för M&A fantastiska bröllop! Det var så fint och lyckat =) Ni var så fina!
Underbar mat och en mycket trevlig kväll, som följdes av en lika trevlig brunch innan det var dags för hemfärd.
Här hemma väntade O´s morbror M och J samt lilla söööta A, det var skoj att träffa er!

I onsdags var det så dags för Michael Jacksons This Is It. Jag blev berörd.
Konserterna hade definitivt blivit något speciellt och Michael hade fortfarande det, inget tvivel om saken.

L O V E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0