Friday!


Jag har kurat ihop mig i soffan, framför Let´s dance, med lite popcorn och antioxidanter.
Myser och känner mig ganska nöjd med tillvaron.
Imorgon och på söndag är det jobb hela dagen, känns ovant att jobba på dagarna nu igen efter konstant nattjobb i över ett år. Det positiva är att det är ganska skönt att sova på nätterna, som vanligt folk ;)

Efter de senaste dagarnas rapporter om tak som rasat in pga av snötyngd så tillbringade jag gårdagen med att oroa mig över det faktum att vårat tak är ganska platt och med all snö lär det bli tuuungt för vårt stackars hus. Jag såg framför mig den ansträngning som skulle krävas för att skotta ner all snö, det är jobbigt nog att fixa den lilla gången mellan huset och gatan. Men säkra källor har sagt att om det inte rör sig om en meter blötsnö så ska det hålla. Jag hoppas att källan har så rätt som han brukar ha, men riktigt lugn är jag inte..

Snön har förövrigt snart förgyllt (nåja) vår tillvaro i två månader, en r i k t i g vinter! Det är ju vackert =)



Kommentarer
Postat av: Azadeh

Nånting har ändrats i ditt liv, i ditt hjärta, som ger dig massor av glädje. Jag tror att jag vet vad det kan vara =) är glad för din skull..härligt å underbart! kram till dig

2010-02-26 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0