Måndag


Lite fix här, lite fix där. Denna veckan har jag stora planer på att huset ska ta några steg framåt i renoveringen igen, för den senaste månaden har jag varit i ett semesterliknande tillstånd. Så nu har jag just knåpat ihop en av mina gamla pålitliga "att-göra-lista". Jag älskar när man får pricka av punkt för punkt!

Häromdagen hittade jag mitt favorit kakrecept, eller ja..ett av dem i alla fall ;-) så idag har jag bakat! Smaskens =)

Egentligen skulle jag just nu montera ihop lite skafferilådor och installera dessa, men så råkade tv 3 sända dubbelavsnitt av Sex and the city så jag fastnade framför tv:n med en kopp te och en liiiiten liiiten kakbit. Dags att sätta fart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0