dagarna går..


Det känns inte som jag fått mycket gjort den senaste tiden, men ändå passerar dagarna svindlande fort.
I tisdags var jag på föreläsning i social dokumentation samt brandutbildning. Så nu har jag testat brandvarnarna hemma som jag faktiskt hade glömt satt där och de funkade alldeles utmärkt, phew.
Igår var jag ialllafall sysselsatt halv dagen, då jag&O var på informationsträff, fikade, provkörde bil och hängde på McD innan vi tog en sväng på Maxi och sedan åkte hem.
Idag fick jag besök av E o lilla A på senare delen av förmiddagen, sen försvann jag i bilannonsernas värld och planerar nu som bäst att gå och spackla lite väggar. Det gäller bara att komma igång ;)
Lagom kul för er att läsa om kanske, men i takt med att karate kid växer till sig så minskar uppenbarligen mitt minne. Så därför måste jag föra någon slags dokumentation på mitt liv, för att hålla koll på vad jag egentligen gör.

I helgen väntar 33 timmars jobb, med start imorgon kl 0700. Livat värre.
Men å andra sidan, det är näst sista arbetsveckan på okänd tid så det är överkomligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0