Vååååår!


För tre veckor sedan vakande jag och blickade ut över 2 dm nyfallen blötsnö och kände att nu får det snart vara nog.
Nu är det nog, eller iallafall hoppas jag det för den här säsongen. Solsken och utomhustemperatur på minst 15°C två dagar i rad!
Tidigare idag satt jag och filosoferade på "soldäcket" i gott sällskap av en glass och kände att "ja, nu är livet minsann bra". Det är nog ingen överdrift att säga att jag är förväntansfull inför framtiden.

Med vårsolen så kom lite av min saknade energi tillbaka, även O´s verkar det som för han håller som bäst på att gipsa väggar i de två kvarvarande rummen. Jag ska ta över någonstans vid målningen..
Själv fick jag för mig att plantera frön (bättre sent än aldrig) och virka en filt - resultatet får vi se om några veckor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0