för bra, eller bara bra?


Igår begav sig O till en elektronikkedja, han kände att det var dags att säga adjö till vår trotjänare tjock-tv:n.
Hem kom han med en betydligt större och plattare sak, ganska fin måste jag erkänna. Det hade även inhandlats lite annat "smått&gott" såsom massa högtalare och en bluerayspelare.
Kalas, tänkte jag för nu var den biten avklarad liksom.
Nu är allt på plats och vad händer då? Jo, det kanske blev lite för bra? Lite för skarp bild? Nästan sådär att man tycker det är jobbigt att se på TV.. Jag hoppas att det är en inställningsfråga och kanske lite av en invänjningsfråga också, för nu ser jag ju faktiskt de yttepyttesmå bokstäverna i programinformationen! Men det känns inte som det är ett avslutat case, bland annat insåg vi att den nuvarande TV-bänken inte alls är rätt dimensionerad för de nya prylarna. Så förutom tveksamheter kring skärpa kanske möbelinköp blir aktuellt..fortsättning följer..

Det är lördag och jag är fortfarande ledig, det känns som semester. Ikväll får vi besök så då blir det mat och melodifestivalen (om man orkar se, vill säga). Och självklart tar jag tillfället i akt och bakar lite också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0