get high like planes


Först och främst så vill jag gratulera R och H! Wihiiii!

Sen.. Golvet är på plats!
Jag tänkte fira med en bild men jag måste tydligen återställa iphonen för att få ordning på kameran som har tappat fokus först. Så det får bli när även golvlisterna är ditsatta =)

Fredag idag, arbete väntar i helgen men även en shoppingtur med bio+middag har utlovats imorgon. Inspirationen tryter idag, jag har i princip bara lyssnat på musik, beundrat golvet, planerat möblering, gått en solskenspromenad, skrapat fram 75 kr på triss, skottat litelite snö och strött ut lite salt nedanför yttertrappan för att ge illusionen om att töväder kan vara på gång.
Jag borde nog laga lite lunch nu och fixa iphonen, pepp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0