Premiär!


Japp, igår kände vi oss så pass klara med det nya sovrummet att vi flyttade in i det och premiärsov inatt. Och helt otroligt skönt kändes det!
Det lilla fix som är kvar är dörren, foder till denna, en liten golvlist och en ventil i taket.
Jag har varit på jakt efter en bra fönsterlampa till nämnda rum i två dagar nu, men utan resultat. Likaså saknas det en matta och någon form av väggprydnad men som tur är går det ju använda rummet ändå ;)

I övrigt ska jag idag gå igenom och sortera alla mina kläder ackompanjerad av Håkan samtidigt som jag otåligt inväntar en paketavi.
Det kommer bli en hård gallring innan de utvalda får flytta in i de nya garderoberna som vi, eller främst O, kämpade halva helgen med. Ibland underskattar man verkligen tidsåtgång när det gäller att montera ikea-prylar..

Jag fick iväg viktiga papper igår med, så nu är det bara att tålmodigt invänta ett beslut. Har fem lediga dagar framför mig nu och det känns skönt men samtidigt lite läskigt, jag måste ju disponera dem på bästa möjliga sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0