mars



Ja, och faktiskt är nog våren påväg. Snön smälter så sakteliga, fåglarna kvittrar ikapp, snödroppar letar sig upp, dagarna blir längre och vårsolen gör det mesta lite lättare.
Det var en fin vinter iår igen och det är jag glad över men det känns ganska skönt att se gräset kika fram nu.

Efter ett par veckor med den nya tv:n kan vi lugnande konstatera att bilden är bra, tv:n får stanna tillsvidare.
Själv har jag förstått att jag kan koppla in min iphone och lyssna på musik genom det tillhörande ljudsystemet, högt! Väldigt smidigt i utbildningssyftet av det kommande nytillskottet.

Dagarna rullar på, efter att ha avnjutit lugnet i nya sovrummet börjar det bli dags att ta tag i de två grannrummen. Vi har satt ribban högt och effektivt men det återstå att se hur förloppet blir. Det kan som bekant ändras under resans gång men den här gången är vi iallafall överrens om vad som ska ske ;)

Igår besökte Emma och den lilla söta bebisen som verkligen är jättesöt och liten, det tåls liksom att sägas igen.
Det var trevligt, vi pratade väl bort en halv dag över en fika.
Idag blir det istället Anna och den lite större bebisen som får besök av mig, sen ska jag på APT och det känns som vi har det precis varje vecka men det är enligt schemat bara var tredje. Dags att sätta fart!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0