dammig rubrik


Som sagt, för mitt eget minnes skull så får jag skriva vad som hänt de senaste dagarna.. Idag är en spännande hemmadag med Matilda&Elton besök, städning och eeh ja, förhoppningsvis något produktivt.

I måndags åkte jag till "storstaden" med Anna&Nils, ett ikeabesök stod på agendan men först spenderade vi ett par timmar i centrum och kikade på smått och gott. Jag köpte galet söta ugglewallies som ska pryda någon lämplig vägg här hemma så småningom.
Via facebook såg jag att det snöat i hemtrakten och vi kände oss mycket nöjda med beslutet att tillbringa dagen i en solig (men såklart lite blåsig) stad =)

Dagen efter ägnades åt hemmapyssel, men jag vet i ärlighetens namn inte vad som blev gjort. Det har hunnit falla i glömska vid det här laget. Det var iallafall dagen då O satte upp det sista gipset! Lovely!

Så igår var det dags för en hel dags föräldrautbildning. Vari utbildningen låg är vi fortfarande lite osäkra på men det ska nog gå bra ändå. Drygt 8 veckor kvar nu! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0